Органічному вливанню у шкільне життя сприяють не тільки знання, але й психологічна готовність, а саме: самостійність, мотивація до навчання, вміння спілкуватися з однолітками й дорослими, здатність концентруватися, логічно мислити, шукати, аналізувати, запам’ятовувати та класифікувати інформацію.
Для батьків, які хочуть підготувати свою дитину до такого серйозного етапу в житті, як вступ до школи, ми пропонуємо комплексні заняття в групах «Перлинка».
Програма розрахована на 2 роки навчання і дозволяє поступово адаптувати дитину до незнайомого, великого, дитячого колективу, розвивати її індивідуальні особливості, що у майбутньому допоможе успішно та легко оволодіти шкільною програмою.

Все це відбувається за допомогою комплексу занять, до якого входять:
- Дошкільна підготовка- формування основних навичок письм: графічних, орфографічних. Формування математичних знань та умінь.
- Мнемотехніка - сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій.
- Англійська мова - практичний курс англійської мови, що відповідає основним цілям дошкільної освіти. Головним завданням навчання в цей період є розвиток елементарних мовних навичок, перш за все, розвиток усного мовлення та сприйняття англійської мови на слух.
- Художня праця- розвиток творчих здібностей у дітей. Головне значення полягає у розширенні знань дітей про навколишній світ, формування морально-естетичних уявлень, розвитку сенсорних здібностей, творчої уяви та фантазії, дрібної моторики.
- Музикування- діти пізнають музику через гру. Під час занять у дітей розвивається слух, уява, музично-образні рухи. Відбувається розвиток артикуляції, через мовні вправи та пісенний матеріал. Знайомство та гра на шумових дитячих інструментах.
- Психологічні тренінги – на заняттях діти знайомляться зі своїми емоціями, розвивають комунікативні навички, уважність. наполегливість, вчаться краще розуміти стосунки.
- Я пізнаю світ – діти знайомляться з оточуючою природою, пізнаютьрослиний та твариний світ, вивчають природні явища і планету в цілому. Заняття побудовані таким чином, щоб пробуджувати інтерес дітей до оточуючого світу.
Групи складаються з невеликої кількості дітей (8-10) , що допомагає швидко знайти індивідуальний підхід до кожної дитини.
Заняття в групах відбуваються тричі на тиждень в першу або в другу половину дня. Режим роботи складений так, що дитина має змогу відпочити після кожного заняття, а на перерві насолодитись чаюванням та спілкуванням з одногрупниками.
Час від часу в групах проводяться цікаві святкові заняття.